fortsättning följer . .

jag kommer nu att fortsätta att skriva om ingenting på :

belindabunce.blogg.se

puss på er ! :)

★ ★ ★

  
i love u

egoboost

kollar som sagt igenom bilder & tänkte sammanfatta år -08 med lite egobilder . .


var är mitt hår ? :'(


"heeeej , jag försöker bli pittögd men de går bara halvvägs !"


fikastunderna på vila kunde vara dryga . .


men varför inte leka lite fjortiZ också ? jo , men de gör vi .


klippte lugg - insåg väldigt fort att de inte var något för mig . ÅNGEST


sen vipps , blev håret mörkt efter en del velande . .


men det visade sig att jag hade kul som brunett också ?


sen blev de blonda slingor . . till slut blond igen . .
sen har de fortsatt så fram & tillbaka !!

ja , gud man hade kunnat fortsätta i evigheter !! men iallafall jättekul att kolla igenom bilderna . . ibland får man va ego , jag tycker de är intressant att se hur man förändrats genom åren ! det finns ju mycket som jag saknar . . jag hade t.ex mycket bättre hy & betydligt mycket bättre hår !!

men men , nu lever vi i nuet & det är bara till att göra de bästa :)
nu ska jag ta mig upp & starta dagen , senare : jobb !

blondie



julfest med mitt gamla jobb VILA år 2008 .

bara ligger & kollar igenom massa bilder & minns . . de är ganska kul :)

svea houston jacket



jag vill ha en jacka till i vinter , eftersom jag inte gillar vinterjackor tröttnar jag ju väldigt fort på dem jag har !
& jag fastnade för denna : enkel , påsytt märke , färgen navy som jag tycker är skit snygg !
det är väl priset som nu gör att jag tvekar . 2500:- ! :/ det ska alltid vara så när man hittar något ?

denna finns på junkyard !

odd molly



jag hade varit en ännu lyckligare flicka med denna mysiga koftan i min garderob ! :)

ca : 1500:- @ stayhard

VI GRATULERAR

vi gratulerar , vi gratulerar våran JENNY idag :D

grattis grattis grattis tusen gånger om till min fina vän jenny som blir 19 idag , lillplutt !! ;D haha nejdå . . du är guld värd !

& för att fira dig lite extra , tänkte jag lägga ut en väldigt fin video . . på dig . .
är tvungen alltså ! enjoy :D hihi



allt är såklart roligare om man är närvarande när man filmar , videon säger bara en liten del av kvällen . .
men jenny går in för de ialla fall ! (; jag & trine är publiken . .
"jag blev svettig !!!"

grattis igen sötnos ! :)

hope joy love


denna vill jag ha . .
finns på h&m home

love

nu ska jag köra till mitt hjärta, vad det var längesen vi sågs



sometimes I get you - sometimes I don't understand
sometimes I love you- sometimes it's you I can't stand
sometimes I wanna hug you
- sometimes I wanna push you away
most times I wanna kiss you - other times punch you in the face

L T W Y L

In this tug of war, you'll always win ,
even when I'm right

'cause you feed me fables from your hand
with violent words and empty threats

and it's sick that all these battles
are what keeps me satisfied

baby, without you I'm nothing , I'm so lost , hug me
tell me how ugly I am , but that you'll always love me

then after that , shove me in the aftermath of
the destructive path that we're on

two psychopaths but we know that no matter how many
knives we put in each other's backs, that we’ll have each other’s backs

- 'cause we're that lucky .

söndag . .



det var inte nådigt att börja jobba 11.30 idag, när jag var ute igår !
DOCK så var jag väldigt duktig & drack endast en drink efter kl. 00 . . hihi :)

hade väldigt trevligt igår med jenny & bella ! bella mesade & följde inte med ut men jag & jenny styrde upp de och tycker personligen att vi två lyckades väldigt bra på egen hand ! :)
& imorgon fyller min självaste jenny år, men ett grattis får hon vänta med tills imorgon (;

ligger i sängen & jag har så mycket att prata om, så kommer man på att man ligger helt ensam ?! kuuuuul ! näeeée , detta får jag fixa :) haha . äta också !

lördag

hemma från work & har verkligen inte tid att sitta här ! ska duscha, bestämma kläder, sminka mig, fixa håret (som jag redan innan duschen har panik påååååå !!) & köra till bella innan jag ska hämta jenny på jobb kl. 20 !!

ikväll blir de lite fest med systrarna persson :) kiss

jobb

om du besöker mcdonalds idag, kan du få se hur allt går till bakom kassadisken !
vi kör nämligen rundtur för allmänt folk . . :)



en riktigt snyggt designad mc ! :)

själv jobbar jag till 16 ! ikväll !?

19 november

nicki minaj feat rihanna - fly

✫ ✫ ✫

what you give, is what you get
✫ ✫ ✫

vintervit


tummen upp eller ner ?

äh, jag kör tummen upp ! i like ! passar bra såhär när de börjar bli vitt där ute, de snöar ! :D

nu ska jag köra & hämta mitt paket från bubbleroom .
ikväll vet alla redan hur kvällen ser ut för ett idolfreak som mig ! (:
puss !

i like

  

m-mmm , så fint linne ! såklart i färgen "nude" som på första bilden då , men de hade inte bild på den färgen framifrån så fick ta den gröna för att visa !
grönt är ju inte riktigt min färg va ? :)

ca 300:- @ asos

godmorning sunshine



nu ska jag & min toffs dra oss ner för att käka frulle . faktiskt dö hungrig nu när jag tänkte på de ?
har sovit enormt bra inatt jämfört med igårnatt , tummen upp ! :)
nu fryser jag , ta med täcket ner ?! ja , jag gör nog de . 
frulle taaaajm ! yummie

puss

dricker jag för mycket ?

jag fastnade på kunskapskanalen nyss där det just precis gick ett program som hette : dricker jag för mycket ?
det var mer en dokumentär om en man som var son till en alkoholist , och nu gjorde dem tester på honom för att se ifall de fanns anlag för att han lyder stor risk att själv bli det . 

då fick han sitta i en stol & få alkoholen som "dropp" och känna hur mer påverkad han blev . . andra testet handlade om endast en tablett . det finns en man som har tillverkat en slags drog för att ersätta alkoholen , som har exakt samma effekt som alkoholen men utan alla risker ! alltså att det inte skadar hjärnan , levern etc . .
om man nu tvunget vill känna de där lyckoruset , är de inte sjukt bra att kunna känna de utan att förstöra sig själv ? 
mannen som utförde testerna betygsatte drogen som lika bra rus som alkohol & han hellre hade använt tabletterna !

nu är det ju så att det är gott ibland att dricka , men det är egentligen så himla farligt . . man vet själv hur sugen man kan bli ibland ? offtast hinner man inte inse de förrän man är inne i beroendet .
jäkligt intressant program !

"vi är så vana vid alkoholens baksmällor att vi förlåter den för dess smärta" - så rätt , för man ska ju va på den igen & igen & igen ?!

alla är vi hyffsat schyssta polare med alkoholen , men ta de lugnt där ute :)

jobbigt att sova på rygg nu !!

rimelirimrim

att mackor inte är mat & kärlek inte är hat, det är vad jag för stunden vet om mackor & kärlek 

vet du något mer ? njäe , tänkte väl de . alla alvedon, ipren & skit jag knaprat i mig har nog stigit mig åt huvudet ! sova snart !?

 

dyrt . .



2500:- @ nelly

överprisat eller vad ? jovisst , det är äkta fårskinn men de är ju inte sådär supersnygga !? då köper man ju hellre ett par med oäkta skinn för ca 300:- för att hålla fötterna varma !

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk