Jag skulle skriva ..

Men sen kom jag inte på något att skriva. Bloggtorka som faaaaaasen!

Men ja, life's good? I'm walking on sunshiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine :D TUSEN PUSSAR!

you look at me like maybe I'm an angel underneath

Jag vill göra de så lätt, men ibland går de inte. För de här är svårt.

Tom Dice

Som jag skrev sist jag la in denna, sjukt fin röst!
Men han vann ju inte igår, men ärligt skiter jag i de programmet fullständigt! Men han är braaa (:

lördag

& jag ska bara hålla mig hemma! Johanna gullunge kommer hit och de blir bara mys (:
Har blivit fest i princip vaaaarje helg den senaste tiden och jag vet att jag ska ut nästa helg .. Vad kan jag missa? (;

Har kollat fotboll idag iaf, och ungefär såhär road var jag!



Nu ska jag ner och hjälpa till med maten, hoppas alla har en fin lördag! Solen skiner ju trots allt (: puss från mej!

haha, så dåligt?

gammal sköön låt (:

de går bra nu

Liiiiiiiiivet leekeeeer! :D



En svart & nu en vit, de går bra för mig & mobiler?!

Känns iaf bra att ha tillbaka den, plus mitt körkort som enligt mamma jag liknar en spanjor på (: mmhmmm ..

Men ändå, livet är hääääärligt? Aaahhh jaaa :D PUSS FRÅN MEJ!

high on life

Jag är verkligen uppe i varv idag! Har ett jäkla humööör, positivt då såklart! High on liiiiiiife! (: woohooouw!

Tanya hängde på mig ett tag i malmö idag, trevligt! Men riktigt konstigt väder. Först sol sen regn, döööh? Man har svårt för att klä sig om dagarna nuförtiden!
Men eftersom de va så längesen tänkte jag ge er en visning utav mitt klädval idag!



De va de roliga, har verkligen inte mycke att säga! Puss från mej! :D

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin heeeelg

Riktigt bra helg! Men nu måste jag säga godnatt, SOV GOTT.

friday and I'm in love

Även fast varje dag är lite utav en helg för mig är helgerna efterlängtade för då är alla lediga :D nästan alla iaf ;b

Idag blir de massa mys & imorgon återstår att se, men ni vet vad jag är sugen på och hur de troligtvis kommer sluta! (; tummen upp!

PUSS GULLUNGAAAAR!


ändå go mix !

Kollar ibland på thevoice.se

De är dåliga på att uppdatera & vissa låtar har man redan hört, men ibland kan man hitta bra låtar under musik!


Denna är helt okeej (:

Detta ska tydligen vara en sommarplåga

Vad tror ni? Låter som han sjunger "I love dogs" .. ;b

Dear John

Såg den på reklamen när jag skulle se the last song, och jag blev fast besluten att se den. Så nu ska jag bädda ner mig & kolla på den! (: En liten tös viska i mitt öra att den var bättre än the last song, så servetterna är på plats! ;b

sleep tight!

kompis sökes

Desperat? Nee, men söker faktiskt en frivillig som vill följa med mig till malmö nu på måndag, 24 maj! Jag ska vara där kl. 13 på en liten intervju, men tänkte göra de till en heldag när man ändå är där. Men många jobbar & jag är som jag är .. Gillar sällskap! (: hihi

Sugen? Caaaaaall me! (:

.. Och några förslag till helgen? Jag är sugen på helg. Faktiskt. Väldigt mycke! :D

snaaaart sommar?

Solen är lite halvt blyg idag, tittar fram när den vill!
Men varmt är de och jag hoppas att detta bara är början på en bättringsväg! (:

ledsen är jag .. :/ men lycklig!

Mmm, superledsen över att jag inte fick ett jobb jag jättegärna ville ha! Jäkla skit säger jag bara, jag menar .. det var de enda jag har sökt som jag faktiskt VILLE ha. Kan inte komma på vilket jobb jag härnäst måste söka tills de närmar sig soptippen?! Riktigt klurigt de här .. Trist som satan :/

Meeeen, så var jag & kollade på bio precis, Last song såklart! Vet inte hur länge man velat se den, men jag håller med alla som redan sett den att den är OTROLIGT BRA! Och alla som inte sett den, så är de ett måste! Oufh ja .. Den gjorde mig ändå liite lyckligare .. på nåt sätt .. (:
Efter regn kommer solsken? Och solen sken i mina ögon när jag körde hem, och jag bara .. kände mig lycklig! Över allt jag har. Jag älskar alla! <3

Även då jag lyssnat sönder denna låten innan jag ens sett filmen, så är den mycke bättre efter man sett den! 

gillar denna mycke!

bio

.. ikväll! Pååååå tiden (:


efter några lyssningar gillar jag denna, ändån ...

sommar sommar sommar

komsi komsi komsi :D en ruggig dag som denna läääängtar man!

"jag bryr mig inte"

Blev nyktert för mig igår men jag hade sjukt kul på bowlingen då jag vann båda serierna! ;b aweeesoooome .. Ska vi skylla på att jag var den enda nyktra .. ? (;
Sedan en liten runda på utposten där de balla ur så jag körde hem & nanna istället! Somna som en stoooock! (:

Idag blir de fotboll igen, så får masa mig upp och duscha o sånt (:

Tack för igår alla!

puss från mej!

musiiic

push push baby

Fyy tusan så duktig jag varit! Dammsugit, moppat golv plus dammtorkat hela övervåningen precis! För mig är de värt en djävulsk eloge!

Idag står de bowling med en massa töser & grabbar på schemat! Ser fram emot att få ge gratis underhållning .. jag suger! Men kul äreeee (; utgång på de? De är så de är sagt, men hur som får de bli en soooft kväll för mig!

Vädret är piss men musiken gör alltid de bättre faktiskt (:

Nu ska jag hoppa in i duschen :D pusshaaaaaj!

får bjuda in helgen med lite go musik






förstår inte denna riktigt, men den är ju skön! haha

lill fredag

.. för de känns verkligen som fredag idag!
Alla är hemma och ingen ska upp tidigt imorgon .. Kan va därför?


Sockor = kärlek!

såå fiiin klänning!

        

Märket är Forever Unique och finns att köpa på halens.se för fina 1 695 kr!

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk