livet

Hade en supermysig midsommar med nära & kära! Resten utav helgen blev också kanon .. (:



Mitt nya jobb har kommit igång, och än så länge har jag fått rätt softa tider!
Har inte mycket mer än så att säga, tyvärr?

Puss från mej!

midsommar

denna kommer bli toppen! (: ska vara med mina nära & kära & bara njuuuuuuta rent ut sagt! Ha de underbart alla :) kärlek från mej!


midsommar - 09' hos jennie!

sjuka dagar

Måndes: skulle tagit ett glas vin, det slutade med att jag kom hem 9 på morgonen utan att ha sovit en blund. Men det var också en sjuuuukt bra kväll! LOVE IT (:
Tisdes: sket i att sova och stekte lite istället sen var de bara att köra igen, mot hampan & lite cardinal.
Idag: ska jag börja jobba på riktigt, med start kl. 17!

Just nu är jag bara så glad glad glad så jag bara går & leeeeeeer! OH :D Därför ger jag en massa kärlek till er, PUSSPUSSPUSSPUUUSSSSSS

underbar helg

Soft i fredes förutom att England svek en såååå totalt! Ren bullshit där.
I lördes var de skiitbra! Först en utflykt till Ven, och trots regn o rusk fortsatte vi hela kvällen & natten och de var greeeeaat! :) hoppas Jennie är nöjd & att alla hade lika kul!

Har lyckats köra hem nu efter lite tveksamhet. Börjar få lite ångest över att jag faktiskt börjar jobba på riktigt på onsdag. Om ni inte ser mig ute i sommar leta då på ättekulla! :/













Ett litet slumpmässigt urval (: massa pussar!

hej där kött och blååbääär

DÅÅÅÅÅ VAR DE HELG! (:

Idag blir de England - Algeriet 20.30! Eftersom Sverige är urkassa så får jag heja fram min nationalitet! (Får hoppas folk fattar vilket av länderna jag kommer ifrån! hahah)

IMORGON är ju de bästa, de blir nämligen fylla med start 10.27 på morgonen! Sen fortsätter vi hela eftermiddagen, kvällen, natten ;) Blir en fin utflykt för att Jennie fyller 22 :)

Nu har jag packat en fet väska, så nu kör jag till Helsingborg & kommer hem söndag kväll! NAJS! KÖÖSSHAAAAAJ!

 
Nyår - 08' - GRATTIS!
 (imorgon)

I love you a little less, then before

längesen ..

favvisplagg

Riiiiiiiiktigt bra start på veckan!! Utgång i måndes - mysfest & häng på hampan i tisdes - stekt & haft mys idag! Veckan får gärna fortsätta i samma riktning (:

Men nuuu är jag hemma & i brist på annat har jag satt ihop några få utav mina favoritplagg just nu! Jag vet själv hur kul de är att kolla på andras, så varsågoda! :b

kofta med volanger & en väl investerad body, kan ha den med jeansshorts osv eller under vad som!
 
tunna tunikor är underbaaaart, speciellt nu i sommar (:
 
jeansshortsen är icke glömda såklart (: första paret jag faktiskt tycker om!
  
vitt lite genomskinligt linne, ingen rättvis bild alls! & min för nuvarande favvis sjal (:
 
har just nu målat de vita, men annars är detta min sommarfärg! så fin :D

Nu blir de film sen sova (: Puss från mej!

måla måla måla

.. resten av mitt rum. Nu ska de torka och imorgon (förhoppningsvis) ska vi sätta upp mina nya två stänger så jag kan hänga upp resten utav mina kläder som just nu ligger i en massiv hög!

Igår jobbade jag igen 10-19, sedan träffade jag Sonja, efter 1 års tid! Tycker hon borde komma hem föralltid .. Men så länge du är lycklig snäckan! Du kommer ju om 2 veckor igen & stannar några dagar längre och då ska vi maxaaaaa utgåååång! Like old tiimes (;


Och sist men inte minst, jag måste ut & köpa en ny större spegel! Yeaaaaj :)

Men idag blir de bara lugnt, och imorgon är man jäkligt sugen på att inviga sommarens första måndagsklubb på swea!! Tror inte jag är den enda? (;
PUSS

studenten!

För mig var det 1 år sen, sjuuuuukt! men för er andra är det idag, grattis!

THE BAST DAY IN YOUR LIFE!


det var de för mig iallafall .. (; BÄÄÄÄÄÄST

runaway

Trots en regning & dassig dag så är jag glad (: fråga mig inte varför, nog bäst att låta bli att spekulera!
Dock blev de inga bara ben idag, utan de var bara på med mina väl investerade regnstövlar!

 
& imorgon ska jag jobba, första gången på cirkus 3½ månad .. Välkommen tillbaka beellaaaaa!


no way

strand, solnedgång MUMS!

Måste tillägna ett inlägg att jag älskar att bo vid havet! Var nyss ute på världens skönaste promenad på stranden, & låt mig gärna låta gammalmodig men de är de skönaste & underbaraste som finns! Speciellt vid solnedgången ..
Ingen annan plats får mig att rensa tankarna så mycket! Helt underbart.

Tog bilderna på min header med min mobilkamera på min runda idag, måste ge ett plus till den! Funkar bra ju?

Nu: Cougar town, världens bästa serie!

Airplanes

sommarben

Nu när man väl har fått smak på bara ben, är de svårt att sätta på sig ett par leggings/jeans/byxor. Man vill ju bara ha sommar liksom?!

   

:/

Fyyyytusaaaan vad jag har fjällat på min panna! Det ser förjäävligt ut, oohh .. nu försvann färgen. KUL! Kommer ju fan inte kunna sola sen på typ heeeela sommareeeeeeeeeen

FRUSTRERAD!

favvisställen, de gäller att stortrivas (:

Sällan jag är borta en hel helg. Körde hemifrån i fredes kväll och kom hem i söndes kväll, ändå najs? De var en fin helg ändåå (:

Precis som att min favvishörna är min säng här hemma, har jag hittat min favvishörna i cammiis & andrés nya lägenhet! Ja, den stortrivs man i.


Breda fönsterkarmar = KANON!

I'm not what you need

Sjuuuuuka hals! Kände inte ett skit igår men idag har jag fett ooooont! Inte alls kul .. :/

Nyss kommit hem iaf, ligger i sängen & kollar monster till svärmor även då man sett den innan! Imorgon är de ny vecka & nya tag, för tusan vad tiden går fort. NU ÄR DE SOMMAR!


I'm in love, with you you you
but I'm not what you need

idag älskar jag aaaaaaallttttttttt

OCH JA, det har blivit sagt så många gånger men FAN VAD JAG ÄLSKAR VÄDRET!

Målat naglarna, stekt lite & är nu taggad för ännu mer flyttning samt fest imorgon! (:


KÖSS

life of bella

Idag gick jag i jeansshorts & sandaler för första gången (och ändå känns de som jag är sist att göra de) haha .. Jag är gnällig med dessa kalla vindarna, de får gärna börja bli hothotot istället! (:

Har sovit cirkus 4 timmar per natt hela denna veckan, jag kan säga att mina ögon svider nu! Definitivt inte van vid de :/ somnade nyss i en timme och hade pappa inte väckt mig hade jag sovit hela natten!

Som sagt, de var lite utav mitt super intressanta liv just nu.

Något som dock är intressant är att jag kommer jobba HELA ÄCKLIGA SOMMAREN, HELTID ALLTSÅÅÅÅ. Någon som är lika happy som jag?

Fy fan .. Nu ska jag leva innan jag börjar, mmhhhhmmmmm ..

Nu svamlar jag bara här, ska fortsätta softa med john mayer & försöka att inte somna, puuuuussshaaaaaj!


.. btw. jag får inte bort mitt röda hår. kanon.

jag dööör! hahah (min humor, hmmss ...)

dancing on my own

Jobb - flytt - bebis

Den började kvart i 8 på morgonen, mycket tidigt för mig!

Först ut: skriva på anställningskontrakt. Sedan hängde jag på Vila i 1½ timme ungefär, en fin promenad i regnet upp till högaborg därefter där min syster håller på att flytta till! Väldigt, väldigt fin lägenhet! Fräsch & mysig! 
Sen var de bara att köra några runder med kartonger & packa upp mellan varven, en sväng till väla för att käka, sedan en runda till med kartonger!
Imorgon blir ungefär en likadan dag, lika bra att vänja sig vid att gå upp tidigt nu!

Och ja .. När vi var på väla träffade vi min kusin och hans bebis! (De bor i malmö så man träffas inte ofta). Och det var första gången jag träffade lilla Billy! Han är 1 år och 4 månader ungefär, och världens mest söta & inte för att tala om nyfikna unge! OH, vill bara spendera mer tid med den rackaren! (: Vi pratade om att jag skulle dit några dagar nästa vecka om jag inte har träningsdagar, hade varit suuuuuper! (:

Nu mina vänner, ska jag unna mig ett glas cola, luta mig bakåt och bara njuuuuta! Pusspusspusspuss :D

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk