Inte okej

Jag sitter & drömmer mig bort i musiken och vill att dagen ska vara över!

Idag är en sån dag, man lyssnar på sån här musik. Patetiskt, men bra.

enjoy


dags för fredagsmyyyyys

Har varit en skön dag för mig. Gjort lite äreenden .. Bl.a lämnat skorna jag sålde till Emelie på City Gross. Jag fick mina älsklingar sålda :( :) Hoppas nu dem passar henne!!


Sitter & väntar på att maten ska bli klar så att jag kan få köra iväääääg. Går inte utan mat i magen! Kanse ska gå ner & hjälpa till så de går fortare?

Idag blir det myyyys :) .. hihi .. och imorgon blir de jobb & sen fullt ös!
Har varit så sugen hela veckan, blir nog mycket trevligt!! :)

Ha en bra helg gott folk! :D

KÖSS

So happy I could die

Trevlig dag igår, och trevlig dag idag. Nu ska jag bara slappaaa, men tvingas tyvärr ut i kylan igen vid 22 tiden, suuug!

Men filmen igår .. var bra! Tror det hade mycket med Joel att göra, annars hade den faktiskt inte varit lika intressant. Det diskuterades efteråt och alla kom överens :) haha!

Helgen?
Det återkommer jag med, men det lutar åt fina planer tycker jag :)


joel kinnaman

Sitter o0ch väntar tills bion börjar, Snabba Cash, och ju mer man kollar in Joel Kinnaman desto hetare blir han! Ren fakta!

Två bra låtar på det! ;) PUSS

Till helgen?

Jag behöver festa! Detta vädret gör mig fan deppig ;b


I made it

Men jahaaaa, jag visste att dem lovade snö på onsdag men ville inte riktigt tro det .. Jag vill ha bort snön nu, vill inte ha mer! :(

Så nu sprack lite planer på att gå i staaaan ... Hmss, men jag ska i alla fall kolla bio ikväll - Snabba Cash! Tror den kan va naaajs (:

Men något får jag nog göra ändå. Duscha nu åtminstone! Kössshaaaj

?.?.?

Jag var för första gången på systemet själv idag - och handlade inte ens till mig själv!
Har blivit mina kära föräldrars lilla ärendetös tycker jag .. hms? :)

Kul & veta va? eh ..


För övrigt, vad fan händer?!

jag är

.. så jävla förbannad just nu!!

Det finns en gräns alltså, och jag har nått den nu. PALLA!!!

gaaleen

När man för en gångs skull inte ska följa med ut och kör hem för att sova istället, får man ju hundra samtal!! Jag blev helt förbannad och stängde av mobilen till slut .. Haha, jag som inte trodde mycket folk skulle ut igår. Så fel man hade!

Hoppas iaf mina kollegor hade de naaajs ;)




heeeelg, vi älskar heelg!

Yeees we do! :)

Igår var jag på lite mys hos Sabina. Hon hade lagat tacos till oss, så gulligt :D & gott! Sedan spelade vi spel och snackade. Sköön kväll :)

Idag blir det lite fest med alla tjejer ifrån VILA. Har dock bestämt mig för att inte dricka. Hade jag fått lönen innan helgen hade det inte varit någon tvekan dock! :/


Jag & min butikschef (som vi ska till idag)
Brukar inte tala bra om mig själv heller, men min hårfärg här är förbannat snygg!
Hur tusan ska jag kunna få tillbaka deeen? :/

SEEEES :D

Jordin sparks

Hej hej

Idag har jag jobbat och träffat Johanna :D Och hon har gjort mig så sugen på att åka utomlands!! OH, jag vill bara ligga och steka under solen och leva livet! heeeeelll yeeeaaaah :D

ledig

Sov för fasen till halv 2 idag, helt sjukt! Somnade dessutom vid 1 ungefär sååå ... Jag måste varit trött?
Förstår inte riktigt varför jag är de nuförtiden .. Men det känns inte alls bra faktiskt :/

Hmss ... Ajja, har hunnit kolla en film sen dess, nu ska jag se vad jag ska hitta på. Lite musik vaknar jag alltid utav iaf (: Tror ni förstått att jag gillar musik! haha ..

hihihi festiii



Nu tycker jag att paradise hotel ska börja!

annorlunda dag på jobb

Från det att jag kom till jobb ungefär (kl.11) till kl. 15 kände jag mig mer som en tekniker än som butiksbiträde!

Anledning: Vårt internet hade lagt ner! Skit smart ju? Kortdragaren och allt funka inte. Så fick ringa massa samtal till IT och Telia support och meck. Till sist, ställde vi diagnos på felet. Modemet var paj!
Då skicka dem ett helt nytt modem som JAG skulle installera. Jag fick det en timme efteråt (snacka om snabb service!!) och ja, där packa jag upp alla sladdar och mög och skulle byta ut det och få allting att fungera igen.

Men jag fixa det. Borde nog bli tekniker istället. Tror jag fått det tekniska utav pappa? Han kan fan allt, enligt mig.

Nej vet inte vad jag ska bli. Vet inte vad jag är bra på. Är jag bra på något? Blööööööö, nu ska jag kolla pris på flyg till Estocoolmoooo, min pappa sa han ville jag skulle åka så han skulle hjälpa mig. Han vill bara inte ha mig hemma i sommar! Måste ligga nåt i de ;) Men vettifan .. Vad tusan vill jag egentligen?!

Äh, puss från mig :)

paranormal activity

Sjuuuuuuuuuuuuuuk film ju! :O Jag är klen och blir rädd jäkligt lätt .. Och denna tog priset på allt. Faktiskt. Nej, aldrig mer.

Ska till nisse om ett tag och förhoppningsvis blir det ingen sån läskig film! Det var inte lätt att sova inatt .. haha!

Jahaa ... Till något annat - kläädeeer! :D
Köpte mer än vad jag skulle igår men helt okej. Använde mest presentkort, hihi. Har dock mycket på listan som behöver inhandlas vid lönen, aj aj .. Pengarna kommer ryka fort :/

Det här har jag på mig idag iaf, slappe!! :)


Tunika - Vero moda
Leggings - Gina
Sjal - New Yorker

Jobb jobb jobb

Fler än jag som känner att det är lönlöst att söka jobb, när det är så jäkla omöjligt att få ett?! :/ Vill bara åka iväg! Inte för att det löser saker och ting, men hade varit jäkligt skönt för ett tag! :)

Haft en bra helg, yeees. Det har jag :) Bara massa mys, och det gillas! (y) Nu väntar man bara på lönen som dröjer en vecka till! Förjävligt faktiskt, men men .. Får leva fattigt fram tills dess.

Nu ska jag duuuschhaaaaa! Hahaj :D

slutet på veckan

Har sagt det ofta, men fasen vad tiden går fort!

Anyway. Denna helgen har varit hur lugn som helst! I fredes jobba jag bara sen var jag hemma och mös med film och så :)

Igår tog jag en snabb tripp till väla sen till cammi för att laga mat med henne och androooo, blev faktiskt väldigt gott! Snodde lite filmer ifrån hans hårddisk så när jag kom hem kollade jag på 2012 med mamma & pappa.
Vad ska man säga om den? Lite överdriven kanske .. Men jag tycker ändå såna filmer är spännande .. Handlar ändå om framtiden :) Tänk så skulle något sånt fruktansvärt hända?!

Idag ska jag träffa Johanna :D :D Vi ska till Center Syd tänkte vi, så ska snart hämta henne. Vaknade tidigt idag för hela min familj skulle upp för att Lina hade någon fotbollsgrejs idag :/ Sååå inte mer sömn där inte! Men hoppas det går bra för dem såklart! :) :)

 

rastlöööös

Vad tusan händer denna lördag?! Har städat klart nu, hur tråkigt som helst. Och nu vettitusan .. Hjälp?!

I alla fall, vad tycker ni om Christiano Ronaldo i den nya kampanjen för Emporio Armani Underwear?! Jag kan nog komma att gilla det, för trots allt ser han riktigt bra ut ;) Bye Bye Beckham!

alltså ääääälska musiiiiik!

hahaha fettt naaaajs

lite utav ke$ha 2010 får vi väl ha

Än så länge gillar jag henne faktiskt!

världens jobbigaste tabbe!

Jag skyndade mig att stänga på jobb för att jag skulle hinna med bussen hem 18.10, jag hann minsann!
På bussen ringer Johanna och där sitter jag & pratar med henne ett bra tag & är helt inne i min värld.
Normalt sett ska alltid någon av på min hållplats, vi har endast en i Lerberget!
Men helt plötsligt ser jag bussen köra förbi min hållplats?! Whaaat?
Då har jag varit helt inne i samtalet med Johanna och glömt trycka och första gången på typ 42,5 år ska ingen annan av där!! Så jag åker vidare till nästa hållplats, en jävla bit från mitt hus. En halvtimmes promenad (: wiiiiiiiiiiiiieeeee, så istället får jag vänta en kvart ungefär på bussen tillbaka!!! INTE kul i denna kylan ..

Inte nog med det! När jag väntade på bussen tillbaka, kör den andra bussen förbi mig, den som jag stressade för att jag inte ville ta! OH!

Ibland blir man förbannad på sig själv!

muums


Längre onsdag än väntat

Precis kommit hem. Blev att jobba hela dan istället så fick inte gå på stan :(

.. ajja, sparar man sina pengar där iaf? Haha .. men de ryker nog snart .. Måste ju använda mina presentkort :D :D

Hann inte mer än att komma innanför dörren tills jag blev tvingad att köra Lina och några töser till deras träning. Och bara för det så blev det city gross efter och köpa godis .. Skyller allt detta på mamma! Haha .. Oohh, så nu kommer jag kränga :(
Får spara lite till imorgon på jobb .. Det är sjukt hur sugen man blir på godis då! :b Både jag & jennie är kräääääng!
Men de e najs.
Hoppas förresten du mår bättre imorgon min jude :)

MEN NU, ska jag ner & äta riktig maaat! Hej svej :D

Underbar helg

.. och nu är man 20 år!

Kul att så många ändå kunda komma på min fest, underbara människor, jättefina presenter och allt var greaaaat!
Jag tackar så jättemycket. Tycker om er sååååå myyycket!! :)

Min självaste 20årsdag var ju i söndes som förstördes lite utav att man var bakis .. Men den spenderades ändå med den bästa :) Det kändes som att allt hände på lördagen ändå, såå det var helt okey! :)

I alla fall, underbar helg. Back to wooork!
Riktigt skönt att nisse körde mig hem idag från jobb, hihi .. du är en ängel! :D

Precis lagt in alla bilder, det tar faktiskt sin lilla tid så nu är man trött på att sitta här. Nu måste jag gå iväg och ringa lite samtal! Jag har varit dålig på svar idag, ajaj ..

Men Men .. Kiss kiss :D


★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk