godmorning sunshine

Ja, inatt har jag sovit heeelt ootroooligt skönt! Det är nog det som har behövts tror jag, för idag mår jag bra. Skallebanken har släppt & allt känns awesome .. (:

Sitter i köket nu, dricker oboy (det är för mig de bästa man kan dricka på morgonen! .. eller när som helst på dagen .. haha) & lyssnar på musik! Är ledig idag, äntligen. Jobbar sedan ända till fredag, och sen ... LEDIG! Yeeeeeees, ska bli skönt att va ledig helgen!! :D Speciellt då jag endast är ledig en dag nästa vecka ..

Nope, let's mooove it belinda! KISS

Just one touch, now baby I believe.

Så jävla snygg bild & jag älskar håret big time!
Om man ändå hade haft så tjockt hår? :/

fanfanfan, de skulle vatt du ..

Hemma från jobb & nyduschad, ändå känns inget bra. Lider utav en obeskrivlig känsla .. den är så obeskrivlig att jag inte ens vet vad som är fel .. Allt jag vet är att jag är fruktansvärt trött & totalt nerkörd. Vad händer?
Vill bara somna & vakna imorgon med förhoppning att allt känns bra igen! godnatt ..


I think I gotta go, before I start to catch a feeling ..

puss på denna lördagen

Känns som mina inlägg upprepas då jag ofta skriver "har nyss vaknat & snart ska jag köra till jobb igen" .. men så är de idag & alla andra gånger också! Har varit otrooooligt mycket kvällar/nätter den senaste tiden. Ska bli skönt att bara ha eftermiddagstider nästa vecka + ha min första lediga helg på lääängeee! Läängtar sååå :)

Så ja, har nyss vaknat, börjar 16 och slutar 01 idag. Sen börjar jag 10 igen imorgon, blir nog inte jääättemycket sömn för mig inatt!

Det jag tycker är positivt med mina näätter är att jag inte festar & det är såååå skönt! Det var ett tag sen nu jag var ute & kommer dröja ett bra tag till. Rehabtime känns de lite som? :)

Nu måste jag ge mig ivääääääg :D Pussar! ♥

please don't go


don't ever look back

Gooooodmorning sunshines! (:

Hur mår ni idag? Jag mår great iallafall! Jag vaknar upp & inser att jag är ledig, det var som en helt underbart ljuvlig dröm, muuuuummmaa! :D Att jag sen jobbar resten av helgen är en annan sak ..

Solen skiner faktiskt & jag blir så glad :) Ikväll ska jag hem till mitt hjärta & mysa! yäääääj (:


Katy Perry strikes again!

it was worth it in the end


hösten är här?

Nu drar jag & jobbar ännu en natt! Blås inte iväg kära vänner! :) ♥

Första steget till ljust hår

Sådärdå. Då har man gått igenom fas 1 på projekt blond
Hon började med att lägga ljusa slingor först, resultatet blev orange som väntat! Då la hon en slags ljusbrun nyans över allt för att dämpa de orangea. Detta blev resultatet!
Stortrivs icke i de, men får vänta en månad tills jag ska lägga nya slingor & då kommer de bli ljust (eller ljusare iaf). Nu är de mest brunt & har såklart vissa röda slingor kvar!
Det menas alltså inga exctentions på en månad! Blir ingen fest för mig .. haha! Nej, men jag är ju lite halvt beroende utav de va, men vill inte fixa de förrän jag uppnått resultatet jag är ute efter!

 
före

  
efter
Nu står ljuset på, kan uppfattas som snäppet mörkare egentligen.

none sleeping mess

Jag kan verkligen inte sova om nätterna! :/
Har legat & vridigt mig i timmar nu, och orkanen/regnet där ute hjälper verkligen inte!!
Åhhee, hjälp mig? :/ 
Dock känns de inte jättejobbigt eftersom jag ska jobba natt imorgon också, så behöver ändå sova på dagen! Men efter denna natten MÅSTE jag vända tillbaka dygnet, bannemeeeeej! 

Shuffle aktiverad på mina lugna favvisar lista & nu ska jag försöka somna till den! ♥

there's always that one person that will always have your heart



Whatever was or what's meant to be,
our melodies are memories.

Chances

Chances are when said and done
Who'll be the lucky ones who make it all the way?
Though you say I could be your answer
Nothing lasts forever, no matter how it feels today



Chances are waiting to be taken

Daddy's hoooome !

Yääääj ... & allt hade gått super super bra! Så kul att höra (:
Nu har vi massa foton på min brors familj & film osv .. Även lite nyare bilder på farmor & farfar, inte alls igår man såg dem .. Det blir nog inte att vi åker dit förrän nästa år :/ men väntar man på nåt gott väntar man aldrig för länge, right? (: can't wait ..

Han hade med sig godis hem som vi alltid, alltid äter när vi är i England! Sjukt gott!!

it was only just a dream

Maybe we're diving in over our heads?


Scared of what I'm feeling.
But my heart, it's beating faster, beating faster now

We'll never be ready if we keep waiting
for the perfect time to come.

cause there is a light, in your eyes

facebookliv ?!

Haha, på allvar nu ..
Jag, lina & mamma är hemma. Alla sitter på vars en dator & jag och mamma skriver på facebook chatten ..

Annika:
hallå, hallå
Jag:
hallå hallå
hej hej
Annika:
blev golven rena?
Jag:
skinande rena ! jag kan spegla mig själv i dem
Annika:
o ännu en spegel
Jag:
kan inte bli för många !
Annika:
jo, farligt, man bara tittar neråt hela tiden
Jag:
är du så snygg ?
Annika:
kan bara ta två skämt om dan
Jag:
du är inget skämt mamma, du är snygg !

.. jaa, vad säger man? jag älskar min mamma! ♥

Nu ska jag ner & prata med henne face 2 face tänkte jag ;D
Sen blir de film med jenny & mandus ikväll :D MYS!

Kärlek! ♥

Sömnlösa nätter, noll dygnsrytm


Saknar att klä mig i vanliga kläder ..
Nu består de mest utav mc uniform & morgonrock.
But u gotta love it. ♥

Det finns de där människorna, man fastnar för ..

Is that where we stand?
Lovers to friends?

Then where is my friend .. ? 

Jobbet blir lätt en del av sig själv (:

Detta var hos Alex förra helgen!





Gillar dig här Jenny .. mår du bra? (; & jag har mega hand ! scaaary ..

Livets stora överraskningar

Hooooome! :D Nu jobbar jag inte förrän 20.00 på onsdag, så gotte! (:
& imorgon kommer mitt hjärta hit ♥

& för att relatera till min rubrik så kommer verkligen livet med stora överraskningar ..
Min daddy är just nu hemma i England. Och jag antar att jag kan skriva nu att jag har en halvbror (daddy har varit gift innan) som vi aldrig vetat var han bott. För ca 1½ månad sen dök han plötsligt upp i våra liv! Jaaapp han tog kontakt med min farmor & farfar som sedan förde de vidare till daddy!
Han är snart 30 år och är gift. Han har även världens sötaste son vid namn Leyton (hur jäkla fint som helst) och en till sötis på väg. Så jag är ju halvfaster & hade ingen som helst aning om de! De betyder ändå en del ..
Och vad daddy gör där nu är att han träffar min halvbror (daddys son om ni inte förstått de, haha) för första gången sedan han var 7 år gammal. Daddy har alltså inte vetat var han funnits på 23 år.
Helt jäkla otroligt. Nu ska bara vi få träffa honom också, jag hoppas att det blir snart :) Efter att ha levt 20 år med endast två systrar, vill man träffa sin bror!

Det är en kul sak som händer i mitt liv just nu :)

Jag kan bara känna en massa kärlek just nu

Söndag

Ja, då var snart helgen över men först ska jag på & jobba återigen .. Har ärligt precis vaknat, ska bara upp ur sängen, klä på mig, proppa i mig något snabbt sen iväg igen. Yäääääj!
Men ska bli gött med två lediga dagar efter detta! (: jajaaaameeeen!

Det har hänt mycke kul på jobb dessa nätter dock, vallåkra träffen har varit i full rulle därför har vi haft mycke att göra, skit kul! :D Tiden går sååå fort!

Efter jobb idag ska jag hem, förbereda mig för sängen direkt, lägga mig i sängen, mysa & sooova! Inget annat lockar mer idag faktiskt ..


Now we don't talk and it's a shame,
I guess I only have myself to blame.
But you meant so much to me.
Feels like .. I've lost my best friend.

McLean

. . .


"These are the good times in your life, so put
on a smile and it will be alright!"

lite sol & värme

.. hade verkligen suttit som en smeck nuuu!!
Känner att jag inte fick alls mycket sommar p.g.a att jag började jobba just då!! Så typiskt .. 

Men ska inte klaga heller, ska vara glad jag fick ett jobb överhuvudtaget! Annars skulle jag aldrig träffat alla dessa trevliga människor & ett stort minus - ingen inkomst!!

Ajja, life's a bitch then you die som daddy säger. Bra förebild? Ärlig förebild åtminstone.

Nu ligger jag här i min säng & tänkte starta en film. Sovmorgon imorgon då jag jobbar natt både fredag & lördag samt söndag kväll .. yäääääj :)

kiss n' hugs !! ♥

it ain't the end of the world

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk