I only said it cause I mean it

I only mean it cause it's true .. / ♥

got that warm fuzzy feeling

När blir man helt frisk? Förkylningen envisas & idag har jag otroligt manlig röst, mjoooooo! Ajja, bara att gilla läget (:
Ganska trött idag också, körde hem halv 6 imorse efter att redan ha somnat 4 gånger till andra filmen hos S :/ det var dags då liksom?

Idag? Hmm, vaknade nyss så får kanske ta & ringa mina fina brudar & kolla vad som sker. Hoffmaestro looockar iaf! :) hihi .. Men för tillfället ligger jag obeskrivligt bra här i soffan!


Det har varit så skööönt dessa lediga dagar, för jag har kunnat måla mina naglar!!
Men imoorgon åker det av igen :/ buhuu .. Back to work! (:

blond?

Har ju varit mörkröd så länge nu, så funderar på att börja bli blond fr.o.m nästa lön!
Första gången jag går dit får jag ju då färga håret i en brunare nyans och lägga ljusare slingor i de & sedan gå tillbaka och göra slingor successivt .. Det krävs pengar & tålamod!!

Tåls att tänka på :) Jag är ju trots allt blond i mig själv, saknar dee :/

and if u do me right, i'm gonna do right by u

"Just don't fall recklessly, headlessly in love with me
cause it's gonna be all heart break, blissfully painful in insanity
if we agree, you can hang with me"



vissa låtar bara fastnar man för .. undrar varför? (:

sjuuker :/

Hade tagit ledigt fyra dagar, mån-tors, då blir jag sjuk på söndagen! JOMENVISST!
Var ändå i Köpenhamn igår, de var mysigt! & på kvällen blev de docken med lite mc brudar, treeevligt! (:
Bestämde mig sedan för att köra hem för näsan bara rann, hade sprängande huvudvärk & dessutom feber som jag märkte när jag kom hem! :/ Mådde alltså SKIT!

Nu ligger jag här .. Vem vill inte vara sjuk när man är ledig liksom?! Har två lediga dagar kvar, & jag ska bli frisk tills imorgon, sådeså!! 

I såna här lägen gillar jag att trötta ut musik, idag har denna fått lida .. Texten är helt klockren för mig.
No questions asked.

börjar tagga

Hemma från jobb, det är lördag & allt är greeeeeaaat! (:
Vet ni vad? Jag trivs sjukt bra på mitt jobb, grymt sköna människor jobbar jag med. TACKA GUD FÖR DE! (:

Blir lite grill & sånt idag och lite pardeeey senare! Jobb väntar imorgon igen sedan har jag 4 dagars ledighet, hoppashoppashoppas på riktigt najs väder! :D

KÄRLEK! (:

party känslor

det bra börjar 01:30 cirkuuuuus! (:

suuuuuuugen? ;b

Grattis grattis grattis

.. till min underbara mamma! ♥

someone wake me up

bara sååå jääkla skön

when it's going good it's going greeaaaaat! (:

Haft en suuuuperbra helg!

Fredes: mys på gröningen heela kvällen & långt in på natten!
Lördes: kollade Lazee i Landskrona, KUUUNG! sedan blev de en liten utgång i hbg! lite donkan på natten osv, hemma i sängen halv 7, gotte (:
Idag: spenderat  tid i trädgården, nu ska jag åka inlines första gången på ca 5 år! håll tummarnaaaaa ;b


Snart snart snart får jag fixa min hy, bara liiite pengar till såå .. oh, längtar! :/

Nu ska jag ut & riskera livet! TJAAAAA :)

JOBB PÅ RHODOS, JA TACK?

Okej, jag har blivit erbjuden ett jobb på rhodos precis! Jag sökte det jobbet innan sommaren men jag åkte inte ens till intervjun som var i stockholm ..

Igår fick jag mejl att de fortfarande behöver personal fram till 25 september och de vill jag ska komma dit omgående (nu på söndag redan!).

vad gör man?! jag har preciiiiiis fått fast jobb, occh det blir inte lätt att hitta jobb sen, dessvärre att lämna de nu bara sådär med schema några veckor framåt?!
men jag vill såååååå mycket! det är ju perfekt för mig? vill ju bort mer än något annat!

gratis boende, får lön två gånger i månaden och bor med 2 andra på ett hotell i 2 månader ..

det känns bara dumt att ens överväga de .. men hur gör man nu egentligen? :/

2½ år, när känner man varandra egentligen?

Hur mycket man än älskar en person, så kan man inte låta dem sänka dig hur långt som helst.
Du drog ditt sista strå idag, jag är jävligt besviken & ledsen över de. Men för att vara ärlig, de var bara för jävla mycket.

Men jag ska inte gräva ner mig utan ikvääll blir de in till staaaaaun & soooftaaa med mina underbara vänner! ♥ KÄRLEK (:


NINA - det är nu jag behöver din positiva anda! ♥

låter klippet tala för sig själv

I love the way you lie

den får åka in här för den är ändå fruktansvärt bra!

Sometimes, I need somebody who can make me feel alright

Trodde man hade hittat nåt bra, helt plötsligt vet man inte längre.
Trust issues - life killer.



Äkta sanning får man nog aldrig reda på.

ledig idag

Det hääääär vill jag göra nu, sola & njuuuta! Men vart tusan är solen när man är ledig? :/ typiskt!



Men jag tänker inte hänga läpp för de. Ikväll blir de antingen bio eller hampan! (: KÖSS

musik som piggar upp :D




rose colored glasses

:)

Helt okej helg trots jobb & fint väder ute!!! (:
Idag blir de att jobba natt så ska snart köra, men för tillfället är jag sjukt trött! Sov någon timme nyss, men det gjorde mig bara tröttare. Normalt?
 
moving on to something better.

glaaaaadeeeeer

hihihihhi :D jag är bara glad. Och jag hoppas solen visar sig hela dagen idag, för jag är ledig och imorgon kommer jag jobba preciiiis under alla stektimmar och jag orkar inte att de sägs att imorgon ska bli den finaste daageeeeeen ..
Men jag överlever nog (;

var på bio igår, såg eclipse (: visst, ettan är alltid bäst sen kan de nästan bli uttjatat?



Nu blir de frulle! (: KÖSS

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk