gårdagens outfit



blev som jag tänkt! till detta bar jag svarta kilklackar! & delvis en grå kavaj som ni ser ..

smygtitt


en liten del utav den nya tatton .. den går mer ner på ryggen!

underbart bra gårkväll!

det tackar jag speciellt ebba för, men även er andra som gjorde min kväll toppen!! :) sådär perfekt lagom med dricka, bara dans & mycke glädje. exakt som de ska vara! i'm lovin it :)

får jag lov att bjuda på lite bilder?








äh, resten kommer på face. har en del på mig & ebba eftersom vi satt & hade en jättetrevlig förfest med oss själva! riktigt trevlig faktiskt (: tack för de!

marked for life

då har man satt ännu mer bläck på kroppen, denna betyder lite mer!

nu ska jag fixa mig, sen hämta ebba, köra till stan, ställa bilen & korka upp!! ska bli en så jäääättetrevlig kväll, eller hur ebbsi?! ohja :)

SPÖKA LUGNT, POSSHAAAJ!

night is young !

underbara medarbetare! <3

ligger nu själv i cammiis lägenhet, helt slut efter jobb! men känner mig ändå inte sovtrött? hms, får nog kämpa med de där, ska ändå upp kl. 9! vilket är väldigt snart känns de som ..

jag måste bara säga att vissa dagar känner man inte alls för att jobba, men när man väl kommer dit så blir man såå glad! (: jag har underbart bra medarbetare, och jag är så glad för er! mycket kärlek till er!  

en bra inledning på helgen har de varit. imorgon blir de något mycket nervöst & spännande på morgonen, & sedan fest på kvällen. det är helt underbart!! :) PUSSS!

- check!

mina planer för veckan har jag lyckats bra med iallafall! fått gjort allt jag skulle & lite till (:

 - jobba idag, ons, tors, fre & sön!
 - hämta ut min kamera från siba
 - sola
 - förhoppningsvis beställa tid till tatto om jag får svar!
 - ullared? blidde stan/väla med tannis istället!
 - utgång på lördag, 95% säkert!! - nu 110% säkert!! :)

home. ska käka och mysa till de lite innan jobb. är faktiskt jättetrött nu & förstår inte hur jag ska orka jobba till 3 inatt när klockan sedan är ställd på 09:00 imorgon! ja, förhoppningsvis somnar jag senast halv 5 (måste ju köra hem också .. ) och får 4½ h sömn! får ta en powernap på eftermiddagen ..

energin behövs ju, fest på kvällen! yääääj :D :D

magic magic magic

B.o.B - magic feat Rivers Cuomo.

hinner inte med att blogga nu direkt, ska köra till stan nu. först blir de tatueraren, sedan möta upp tanya nere i stan. måste hinna med en runda till väla & systemet också!

sen blir de jobb 21-03 ikväll :) MISSAR IDOL! :/ attans ..

jag vill inte veta vem som åkte ut, får se reprisen ;D kiss!!

sleep walking

mys (:

snart är de helg & feeeeest! så idag slår jag till med lite lugna godingar (:

rosa bandet galan

hemkommen från jobb, ligger nu i sängen och kollar på rosa bandet galan.
man blir bara så rörd, tänk att behöva lämna jorden & lämna sin familj & speciellt
sitt eget barn som inte ens växt upp ännu? :/
usch säger jag bara! det blev att ringa ett samtal direkt där!!
gör ni det också, tänk att ert samtal kan rädda ett liv!

tummen upp

nu kan ni gilla mina inlägg, rätt coolt? fejjan består alltså, det är helt sjukt egentligen!
men ibland har man inte mycket att säga, utan man gillar bara? då är detta perfekt ju! ;D
dock så tar de lång tid för min sida att ladda här hemma så knappen syns längst ner i inlägget, vet inte om de är så för alla? mitt internet är inte riktigt som de ska vara heller :/

nu ska jag snart köra till jobb, hörs ikväll :D PUSS

todaysiieee

 check:
- hämtat min kamera 
- en snabb sväng till väla!

jag kan möjligtvis ha hittat outfiten till helgen? hms, ska prova de mer här hemma imorgon ..
sen hitta jag ett par SJUKT snygga skor på h&m med kilklack. näeee, då finns de bara kvar i strl 37 och uppåt, och 37 var för stort! det är exakt såna jag letat efter men dem sa de kommer påfyllning i veckan, så jag ska jaga dem nu. grr!
men egentligen så borde jag inte handla mer för tatueraren svarade idag och jag ska dit på fredag tänkte jag och prata med dem så de kan rita upp den, sen smäller de fasen alltså .. :) jag är ju så sugen!! :/ spännande! de hade inga långa väntetider där heller! hur najs?!



jobboutfiten är inte lön att lägga upp va? :*

onsdag

regn, regn & åter regn! de tar aldrig slut ..
jag tänkte hoppa in i duschen nu iaf, ska försöka hinna med lite innan jobb. hämta min kamera osv!
vi får se hur långt jag kommer med de (;

PUSS

Ne-Yo - Everything's alright

diamond kiss

nu när det börjar bli så kallt ute, blir man lätt torr på läpparna! jag tänker aldrig på att använda lypsyl, läppglans eller något sådant överhuvudtaget. men jag borde nog göra? det är ju kul med lite färg också, men jag passar endast i ljusa färger.
jag tänker inte gå runt med megarosa läppar som alla 15-åringar springer runt med och tror det är snyggt, men något ljust. som fuktar samtidigt som de sitter bra? jag skulle aldrig orka hålla på som maria montazami, för sätta på läppglans/läppstift 8 gånger i timmen är fruktansvärt överdrivet!
dessutom skulle jag glömma bort de :) haha ..


leather pants

vid detta laget borde alla tjejer ha ett par skinnbyxor liggandes i garderoben, men icke jag! jag har länge letat efter skinnbyxor men jag har så otroligt konstig kroppsform så hittar inga som passar! hittar ens inga fina leggings i skinnimmitation? inte som jag gillar .. får leta reda på de i veckan, har stor lust att bära ett par i helgen! håll tummarna!!

plus i kanten blogg.se!

just nu, vid denna tidpunkten så har jag redan jobbat i 2½ h & har några timmar kvar .. det här nya med att tidsinställa sina inlägg kan vara en bra grej faktiskt. inte för att jag bloggar så jättemycket men för dem som gör & inte riktigt hinner med? :)

ändå knäppt att detta publiceras medan jag står & säljer hamburgare? tekniken alltså!
hade vi fått några såna här grabbar i driven hade de gjort min kväll iallafall! kan inte släppa den, den är grym :D

Ke$ha - We R who me R

read your mind

26 oktober

mina planer för veckan:

 - jobba idag, ons, tors, fre & sön!
 - hämta ut min kamera från siba
 - sola
 - förhoppningsvis beställa tid till tatto om jag får svar!
 - ullared?
 - utgång på lördag, 95% säkert!!

due date


denna vill jag lätt se :D

sofi fahrman


hur snygg var inte denna outfiten då?

tragiskt

tänk att bara vara på resa och så händer detta? :/ fyy .. man vågar knappt resa någonstans nuförtiden, tsunami, jordskred, skjutande hit och dit! så tradigt.

bebislycka !!

oohhh, lyckan är stor nu! kärleken är stor!! ♥

hårinpackning

är ett måste för alla hår! för att behålla dess kvalité men samt (som mitt behöver) reparera skadade & slitna hårstrån!
jag är ganska beroende utav detta iallafall och har kört med Sachajuan ett bra tag. hela serien är otroligt bra och håret blir riktigt mjukt & glansigt. men det tar ju ett tag för håret att bli riktigt fint igen om man har misshandlat det så mycket som jag har gjort genom åren med en jäkla massa färgningar från mörkt till ljust, vice versa!

nu är mitt slut & funderar på om jag ska fortsätta med de, eller om de finns något bättre där ute? jo, något bättre finns ju alltid, men till rimligt pris?! det finns ju inget man ogillar mer än när man för en gångs skull vågar prova något nytt så är de bara skit! som en ny mascara t.ex? man blir så arg! grrr .. man har ju en väldigt liten budget nuförtiden :)

denna serien finns i alla fall att köpa på kicks som nu även äntligen har öppnat internetbutik! :)


★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk