- naglar

Mitt fredagspyssel:


Måste lära mig att fixa själv nu ju, kommer ej ha råd längre :/

Någon som vill hjälpa mig att fundera ut vad jag vill göra med mitt liv?
Känns som en bra tidpunkt att komma på det.

Tappat feststinget .. ?

Det blev ju som sagt utgång igår. Annorlunda men bra förfest, med enbart okända människor. Alltid trevligt med nya ansikten (:
Och jag måste tillägga att jag träffade Erik Grönwall x2. Sorry Robin, men jag tyckte nästan det var creeepy! Helt sjukt! (:

För övrigt så var det sådär ute, som vanligt. Fattar inte vad som händer med mig :b Tappat feststinget?!
Hoppas de kommer tillbaka mot sommaren ..


Hade på mig mitt (natt)linne, hihi såå fiint! ♥

Lycklig utav pengar? - Ah ja!

Både en bra/dålig dag idag.

Först blev det väla med mamsen och Lina. När vi vandrat där ett tag var det dags för dem att göra sig fina i håret i stan. Jag körde då till Maxi och handlade till Linas "lugna" tjejmiddag imorgon.
Hon ska ha min systers lägenhet, så det går nog att räkna ut själv. 17 år. 8 tjejer (:

Sen körde jag till ONOFF, samt väla igen .. Sen tillbaka till stan. Fick vandra där ett tag för de tog ju tid på sig!

På vägen hem tog vi en tripp till Johanna snabbt, skulle ge henne en påse med lite klädeeer för någon viska i mitt öra att det är ju fest imorgon!! :D

Ja, det dåliga med denna dagen var att jag ville pigga upp mig själv och har slösat alldeles för mycket pengar. Så nu måste jag tänka om :(
Det bra var att den har gått fort, ännu närmre alkohol & dans.

Nu ska jag blåsa mitt hår, hämta cola sen kolla film med mamma & pappa och sen SOVA, yummiiee (y)

Have it!

helgen, komsikomsi

Helgen ska jag spendera med denna bruden. Du ska fan ha ont i fötterna när vi avslutar kvällen! ;b



Ja, det är väl helgen som håller mitt humör uppe nu.

Nu ska jag sluta deppa för alla och kolla en BRA film.
Får nog bli en skräckis, det tar mig verkligen ifrån tankarna!
Men det kan också va för det är dem enda jag har kvar & inte sett .. haha, yes. Jag är lite rädd, vadådå?!
Hoho
Godnatt ♥

ibland kan det suga ..

Jaha .. det här var världens segaste dag.

- För det första mår jag icke braa, djääävulsk huvudvärk nu också. Varför?! Den leker sitt egna lilla liv i min hjärna, jag gillar det inte.

- För det andra blir det dags för mig att rååsöka alla skitjobb som man kan tänka sig. Ja, för nu är jag i princip arbetslös.

Phu .. vill bara ha helg så jag kan få ha kul utan att tänka på allt för en stund. Men verkligheten springer ikapp lika fort igen!

Men ändå .. för en stund? ♥

Jag vill inte ..

.. må såhär :( Kan inte ens sätta fingret på vad det är, det bara känns i hela kroppen? Inte en utav dem mer förträffliga känslorna heller.

Man vill ju inte vara grymt sjuk, men jag önskar bara att det bryter ut så jag får lov att vara sjuk och sen är det slut. Inte såhär halvt hela tiden, det är så jäkla mycket jobbigare! :(

Mm, det är såååå synd om mig.

17 år

.. blir min söta lillasyster Lina idag. Stort grattis stumpan! (:


Adam Lambert


Han har en del bra låtar (:

. . .

Idag mår jag inte bra. Blö :(
 

Spontan utgång

.. dem brukar vara dem bästa!

Jag & My bestämde oss ganska sent igår för att dra ut så jag satte upp håret, packade ner vinflaskan och bussade till mysan!
Kvällen slutade på tempel, vilket var helt okej! En relativt soft kväll faktiskt! :)

Tack myspys, you made my day! :) ♥




Lördaaaag

Let's make a toast for good times, and good friends!
Let's have a drink and paaaaartyyyyyy

mycket snö

Har precis varit & tränat och gick utanför vårt kök, för jag har undrat ett tag hur mycket snö där verkligen har lagt sig. Ja, det är sånt jag går runt och tänker på. Så nu skulle jag kolla, och ja. Det täckte mina uggs. Ganska normalt ju?



Och igår när jag skulle ta bilen, hade snön lagt sig såhär på motorhuven!

Som en blomma, sött. Pappa förklarade hur de kunde ha lagt sig så men jag hängde inte riktigt med.
Ganska knas iaf! ;b

Jag undrar hur du gör?

- Men jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå.

Snö skit mög

Jag gillar min nya dator mucho mucho. Sjukt passade i detta sjuka vädret. BLÖ.
OKEJ, kan erkänna. det är mycket fint att titta på, allt blir så vitt, ljust & frääscht! Men trött är jag nu.
Jag är ändå tvungen till att ut & köra två gånger senare, men imorgon ska jag nog fan inte röra mig utåt ifall det snöar såhär!

En bra låt på det!

Vad är service för dig?

Detta är service för mig: Beställde min dator igår, i förhoppning att få den i nästa vecka, men jag fick den redan idag!
- DAGEN EFTER!

Yes, people. Det är service de!

happyyy!

Yeeeeeeaaaaaaaaj :D
Har precis klickat hem en ny dator till mig. Ni förstår inte hur otroligt skööönt det ska bli!
Denna ska jag fan slänga i väggeeeeen! Värdelös, och ca 341,2 år gammal.
Känns de som.

BARNEY STINSON - om han inte är kung, vem är?! Sjukt bra :D

En måndag

.. med lite roliga inslag :b

Jag var hos mormor idag med mamma & cammii, alltid trevligt :) Och som sagt, hände två lite roliga saker idag.

Scenario nummer ett: När vi skulle köra hem då från mormor, så körde jag ut från parkeringen och där står mormor och vinkar på balkongen på vänster sida så alla våra huvuden tittar åt vänster och vinkar glatt! Då börjar mormor peka men vi bara vinkar glatt tillbaka & fattar ingenting. Och då kör jag rakt upp i snödrivorna vid vägkanten, hahahhahah! Det var så sjukt roligt, jävligt mycket roligare om man varit där! Ja, det skrattade vi åt ett bra tag iaf :b

Scenario nummer två: Jag & cammii kör till maxi på väg hem till henne nu ikväll, så väntar jag på henne i bilen. Så när hon närmar sig startar jag bilen och just när hon öppnar dörren börjar jag spruta spolarvätska på framrutan utan att tänka på att hon får typ allt i huet!! Hahahahaha! Jag dör, jag har fan skrattat idag alltså.

Det är nog de två första roliga & riktigt blåsta grejerna som hänt sen jag fick mitt körkort. And more to come ... Aouuch ;b

Nu ska vi fixa mat i alla fall, Tjing tjong

Kärlek kärlek

.. till alla mina vänner & familj. Love u :)

Jag vill bara ha bort denna kylan nu så man kan ta på sig skinnjackan vilket är mycket snyggare än en klumpig vinterjacka. Såå trött på dee :(

Men nu saknar jag både den svarta skinnjackan och mitt blonda hår .. Hur många gånger har jag inte skrivit att jag saknar mitt blonda hår?
Ni funderar säkert över varför jag inte blir blond igen. Det gör jag också ibland.



När jag ser dessa bilderna tänker jag på Sonja. Dig var jag med denna kvällen.
Skulle inte alls ha något emot att få träffa dig nu!
Men jag hoppas ju såklart du har det bra & önskar dig all lycka med allt, alltid :)

/ massa kärlekspussar från mej! ♥

timbaland

Dessa tre har jag lyssnat på under denna eftermiddagen. Dem är sköna! :)

musikmusikmusik

Såå var det helg igen :)

Och lite fest är jag sugen på, faktiskt!
Får ta en funderare på om man ska dricka eller ej imorgon! :b

Show me love blir första låten ut, en given & trogen partylåt!

bilder

Roligt att kolla igenom cammiis dator, hittade lite osedda bilder!


nyår - i väntan på att cammi ska bli snygg ;)


Jag & Tanya stängde in cammii i hennes garderob, knappt töntiga :b


22:45, kan inte komma på vad vi gjorde här?! Tanya borde varit i säng för tre kvart sen ;)


HAHA Tanya unt me, en dag på väla ... Seeexyyyyy

Neej fan nu ska jag dra :D Ses i helgen alla (singlar?) höhö. KÖSS PÖSS :D

tjeeeeeeenaaaaaa

Jag är inte trött? Ehm ..

Har iaf varit mest jobb & träning denna veckan. Sitter i cammiis lägenhet nu, helt själv buhuu :( Johanna gick för ett tag sen!

Borde sova med tanke på att jag ska upp cirkus 7 imorgon?! Inte normal tid för Belinda ..

Det var ingen vidare update.

Ehm, nu ska jag hämta min apelsin som väntar på mig. Hoppsan :D PUSS

mmuuummss

Har nyss vaknat, precis ätit och ska snart dra mig iväg för att träna. Ojoj!

Lite musik innan, obligatoriskt :)

Sunday, and I'm crushed

Söndagar är tråååkiiigaaaaa .. Kan ibland vara mysiga, men oftast tråkiga!

Har åtminstone haft en bra helg för övrigt.  Lugn & skön :)

Känner mig jättedålig för jag skrev in mig på gym i måndes men sen helt plötsligt skulle jag jobba hela veckan så har inte kunnat träna ännu! :/
MEN .. imorgon smäller det! Inga undanflykter utan nu ska jag röra på fläsket minsann! Sen ska man försöka hålla igång 2-3 gånger i veckan .. Blir nog inte lätt :b

Have it ♥

Saturday and I'm even more in love

Nuuu har jag jobbat klart veckan! Känns skönt :) Idag rullade dagen bara på!

Nu blir det mat & sen ska kvällen avslutas med bio, gootteeee ♥

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk