jättemysig

rubrik saknas

Umgåtts med min fina Johanna idag ♥

Läste i tidningen idag att valborg är den dag då mest alkohol förtäras. Har inte bestämt om de ska bli så för mig ännu? Ingen som kan hjälpa mig att bestämma mig?

Har 3 nätter att sova på de, den första börjar nu! nattinatti


man blir ju ändå lite sugen?!

hemma

Vi lyckades köra hem från Halmstad, och jag har nu tagit plats i min favvishörna. Ska gå igenom bilderna, äta räksallad & bara mysa!

Tack för en riktigt lyckad helg! lovelovelove

hihi

Idag är de fredag och lite sol har vi allt (: de första jag gjorde när jag vaknade var att stryka tvätt! Väldigt kul?
Ska när som köra pappas nya bil (ja, jag är töntig men jag tycker de är kul!). Jag ska köpa nya skivor för måste ju ha nya tills imorgon :D samt lite andra smågrejer!

/ puss

Snart heeelg (:

Såg en film igår som slutade med jordens undergång och nu ser jag på Independence day, handlar om utomjordingar som ska ta över jorden. Liksom?

Det får bli en komedi efter denna.

Imorgon är det fredag sen är det LÖRDAG! (: yesyesyes! PUSS BABES

Bilar är också en trend, ah ja

Pappa kom hemkörandes med en helt jäkla ny bil idag, hade ingen aning. Så kan man ju också göra? Den får mammas att se väldigt fjuttig ut iaf.
Jag ska minsann också ha en svart bil! Om jag får ett jobb snart DET VILL SÄGA!

Crash and burn

weird

Jag ligger i sängen, är helt själv i rummet och hör min sms signal. Men jag fick inget sms? Jag vet att man kan inbilla sig att man hör ljudet, men detta var faktiskt ett högt verkligt ljud! Ähee, creeeepy.

Haft en väldigt bra dag med mammsen (: Har sökt en del skitjobb idag verkligen, för nu får jag snart panik. Jag menar, söker man till donken så är man desperat, eller?!

HIF idag så de är nog bara jag som kollar Dating in the dark och DH, för vem tusan bryr sig? Tyvärrr inte jag :b

Nu ska jag fortsätta mysa i min söta morgonrock, puss från mej!

kan inte sova .. som vanligt !

& det stör mig nåt så fruktansvärt !!! men när jag inte kan sova kollar jag på bilder ♥

Ikväll blir de feeeeeest !

wiihooouuww :D

Supastaaaar, everybody wants to be a supastar

Älskar den låten, still.

Idag är ännu en fin dag på denna veckan, va fan händer :D GOTTE SOM FAN!
Får se vad denna dagen har att erbjuda (:

Sjuuuukt bra. I wanna feeeeel it !

MUMS

Vilken bra dag de har varit. Allt har bara .. varit bra! (: iiiihhhh ..

Gooood morgon!

Vaknade utav att mamma bankade & hade sig i badrummet precis utanför mitt rum. Är säker på att det var till för att väcka mig. Hon är ond.
Men egentligen är hon underbar för jag fick en jättefin klänning av henne igår när vi var ute, samt ett linne och idag ska jag lämna tillbaka en grej till henne så får jag köpa nåt för pengarna istället. Ja, vi kan ha våra stunder vi också (:

Idag kan jag hämta ut min mobil, wiihooow! Så de blir till stan med nisse snart. Först köra mammsen till jobb!

Har lyssnat på en grymt bra spellista på spotify hela morgonen. Snacka om att man vill ha helg nu! :D

/ puss

Kelis, visst tänker man bara på milkshake?

Jag har fått något flummigt ryck att jag vill gilla denna låten? Så nu ska jag spela den hela veckan så får vi se om den är värd att värma upp till i helgen!

halvfärdigt rum

Här ligger jag just nu, med den fina lila dekorativa tapeten bakom min säng (där har stått garderober som vi tagit bort precis), saknar lister, tillfälligt bord under teven till vänster och sladdar gör sig hemmastadda lite överallt. Ja, med andra ord är här inte så fint för tillfället! Andra delen av rummet vill ni inte se ..
Bara längtar tills jag får upp min tapet & allt bara är klart, då blir här mysigt!
 
Ärligt talat .. det är ju himla najs att bo hemma ändå?

sommar 2010 - komsi komsi !

Det kunde varit sommar nu när jag ändå är arbetslös, för då hade jag faktiskt kunna SOLA & BADA. Så mysigt! (:
Jag längtar också tills man kan sitta ute & äta. Grilla, dricka och .. äh allt är fan bra på sommaren. Give me!

Kick ass

Den såg jag på bio igår med Nisse. Ingen höjdare. Riktig nördfilm. Nisse kunde åtminstone relatera till den ;) haha!

Jag bara älskar att solen tittar fram oftare, så idag tänker jag inte bara ligga i sängen inte. Får se vad som kan hittas på (:

/ puss

Spotlight

"Ey man, ey man come here" .. haha usher är fan kung. Och i denna videon faktiskt snygg ;)

Fredag

Igen .. Just när jag vant mig vid gårdagen kommer idag minsann!
Har varit en underbart fin dag än så länge, får hoppas den slutar lika bra (:

Upp halv 7 imorgon! Kommer inte vara lugnt för mig. Ha en underbar helg!

/ puss


  Lauren Conrad, she's got it!

8 april

Då har man besökt Johannas fiiina lägenhet idag och vandrat en runda på stan. Toppen! (y)

Ungefär så sugen var jag på att skriva.

vilken stolle du är jonas

Här sitter Jonas & skriver till Johanna att jag fick mitt körkort endast för att jag är söt!
Vilka vänner man har ibland? (: Jonas - jag är inte helt tom i bollen!


Ge mig ett jobb?

Ja, jag erkänner. Det är inte lika skönt att "glida" mer. Nu vågar jag officiellt erkänna att jag tröttnat.

Jag trodde det skulle vara skönt att vara fri, ligga kvar i sängen, träffa vänner, köra nånstans bara, festa, göra vad man vill. Men vet ni vad jag kom på? Man kan ju inte göra de utan pengar! (jo ligga kvar i sängen kan jag ju, men?!) PANIK!

Endast en bra film får mig på andra tankar. Och jag har sett många den senaste tiden. Skadar inte med en till.

/ godnatt kära vänner.

Ps. Jag är inte bitter, jag börjar bara komma ifatt den jobbiga verkligheten .. (:


med mina vänner - happy!

varför har jag inte sett "a walk to remember" innan?

my old number

is back! & med det menas att jag inte har ett enda nummer kvar, så ni får vara så vänliga att skicka ett sms bara så jag kan spara de! (:  ..

har haft världens konstigaste natt. och nu är jag jätte, jättetrött ..

ska gå ut i det fiiiiina vädret, det kan ju hjälpa!

/ puss

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk