I keep dancing on my own


lalalala

nej men om man skulle ..

.. ta & känna sig som världens sämsta människa litegrann ..
Ibland undrar man varför man gör de val man gör.
Antagligen för att det är bäst för en själv?

Mjo, detta är nog bäst för mig ändå.

mycket givande?

Godmorgon godmorgon gott folk!

Sovit gott? Det har iallafall jag .. :)
Har haft två väldigt "givande" lediga dagar .. Definiera givande? Hms .. Jo, har umgåtts med robin, vi kom så långt som till ikea en minisväng & handla mat sedan har det nog inte gjorts ett skit här. IDOL & film typ. Alltså mycket givande ..
Förresten, så ÄLSKAR jag att idol har börjat. SÅ JÄVLA BRA :D

Börjar kl. 20 idag så har lite tid på mig att uträtta det jag ska, bara till att börja dagen dårå :)
(missar ju idol :/)

Min helg ser icke mer givande ut heller, just work!

Bye bye

denna gör mig så glad !

Jason Castro - Let's just fall in love again ♥

idag tog jag ett bra beslut

Gonna do this by myself!

Laleh - hide away

Don't tell me not to leave, right before I go
You don't even know what you're asking me to do
Don't tell me honey, please I have made a choice
There's nothing in the world you could do to change my mind

söndagsmys

Mycket bra kväll igår, de var trevligt!! (:
Vi åkte till stan i alla fall, var väl där vid 2 tiden? Jag var dock sååå djävulskt trött så jag orkade inte gå in någonstans .. jag har blivit fruktansvärt klen :/ men det är ärligt p.g.a att jag har så många olika skift på jobb så man får aldrig in någon direkt dygnsrytm ..
Men det är bara att gilla läget :)

Söndagar är ju som de är, nu ska jag slänga in en ljustvätt sedan ska jag försöka fixa nåt att äta, om jag orkar .. haha. Kan hända jag lägger mig i soffan & kollar film istället ;D jag & robin såg endast 1/3 av karate kid så den får jag nog kolla klart på, ungen är ju bara så adorable! :)

Många kramar! ♥

 
every thought in my head says no, but I can't let go ..

gårdagens kräftskiva

.. i bilder :)









Muumms dååeee :D

Tack för en trevlig kväll! ♥

får panik på mitt hår :(

 - 
Har bestämt mig för dessa kläderna, men håret är a total mess!
Tunt, kort, flygigt, elektriskt, volymlöst .. Fest utan löshår är jobbigt :/ haha ..

MEN JAJA, har inte tid att deppa för sånt. What the hell to do liksom?! ..
Ha en bra lördag töser & pågar! kiss n' huuuuugs !

medina

tagga :D

kräftis lördag !

Heeeeeeeeeeeeej ! :)

Lääääget? Jo de är fint! Idag är de lördag & kräftskiva väntas ikväll, ska bli fint. Skönt att vara ledig helgen :) lycklig!

Igår softa jag bara med robin, kanonfredag!
Dock finns risken att min lördag blir snäppet bättre, mahaaaa ;D

life without you

grattis daddy <3

Som fyller år idag! & med de åker han & mammi till mallorca en vecka inatt, det hade inte varit fy skam att följa med där :/
Men jag önskar dem en underbar resa ändån! :)
Love to you both!

thought I wasn't like the others, guess I'm an asshole after all


älskar denna låten & han gör den inte mycket sämre!

en gång till, bara en gång till ..

.. and it goes on and on and on and on ..

Jag är en svag människa.

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk