the worst part is over

det är jag, inte du.

Ligger sömnlös, och får göra egna ljud för att inte höra mina egna tankar. Nej, det går inte bra för mig.

Förr hade jag så svårt att bestämma mig för hur jag skulle gå vidare med allt, men nu är jag inte så säker längre. Är inte det ironiskt? Kan inte bestämma mig om jag inte kan bestämma mig längre. Ja, knappt jag förstår det själv. Men .. vi anstränger oss så mycket för att övertyga andra att vi är lyckliga, än att försöka att verkligen vara lyckliga?
Känns som jag i stort sett pratar om mig själv där, även då jag tycker det gäller människor generellt, för ja. Så kan det nog ligga till just nu för mig. Men, det är ju mitt problem, eller hur?
'If I love you, what business is it of yours?' - Johann Wolgang von Goethe.

Ja, jag förstår det nu. Det är ju jag som älskar. Inte du.

Kärlek? ah neeej ..

Kollade precis på Dating in the dark, och detta avsnittet bara äcklade mig. Massa hångel hit & dit, urrrrk? Nej, gillade inte detta avsnittet.

Längtar tills kl. 22.00 ♥

life's a bitch, deal with it

Nu börjar de kännas att jag inte har någon mobil .. :/ inga nummer, kan inte skicka sms. Ja, jag var mer utav en sms-nörd istället för att ringa .. Det är ett hårt slag, mina vänner.
Har åtminstone skickat efter ett nytt sim-kort som kommer i veckan. Säg gärna till ifall ni har någon skrutten mobil som bara ligger och skräpar. Behöver en tillfällig bara, tills jag hunnit skaffa ny. Men tar lång tid med försäkring o skit, hatar att hålla på med sånt!

Jag är sugen på att göra nåt i veckan .. bio? Ja, something.. Säg också till ifall ni är sugna på deeee! Knappt desperat nu .. haha :b Men har ju förlorat en liten social del utav mig själv :(

otursmånad

Även då jag ligger här utan mobil, så känns det inte så annorlunda med tanke på jag inte använt den mycket sista tiden .. haha. Kan ju va rätt skönt? Ingen som kan ringa & väcka mig .. ;b

Nu: How I met your mother. BÄST.

Can't blame you for thinking that you never really knew me at all

'I know I let you down but I'm never gonna make that mistake again
You brought me closer to who I really am

And every time I think of you
I think of how you pushed me through
And showed me how much better I could be

You make me feel like I'm myself, instead of being someone else
You know exactly how to get to me, you know it's what I need ..
'

Nu vet jag varför jag behöver dig så mycket.

 

I walk the liiiiine

för idag är de paardeeeeeey (y)

Musik piggar alltid upp!

:( faktiskt jobbigt nu ..

Sist jag kollade på klockan inatt var hon 5 på morgonen :( Har bara sovit ca 3 timmar!!
Varför?! Jo, jag vet ju varför men jag vill det ska sluta. Nu nu nu.

Det är bara för mycket. Allt som pågår nu, är bara för mycket för mig. Därför lägger jag allt åt sidan.

Goood I miss u!

A different side of me, that's what you'll see

Har varit en underbar dag. Tänk så mycke väder kan göra? ALLA kommenterar det, och alla är så jävla glada. Jaa, det är en riktig glädjespridare (: ME LIKE!

Är rädd för att lägga huvudet mot kudden, för då kommer allt tillbaka .. Åh, kan jag inte bara få må såhär ett tag? Sömnpiller, måste va lösningen på mitt problem alltså. Kan inte se någon annan utväg!

Nej, nu skiter vi i sånt. Nu ska jag ner & umgås & planera. Puss&gull (:

haha, alltså va?


ruuumpaaaaaaah!

Piiiitbuuull tha maaaaan!

heeelt tom i bollen

Jag kom hem precis, har varit away hela dan, satte mig ner och kom på jag glömde de viktigaste - alkoholen till helgen!!!! :(
Vad är de med mig?! Det håller ju liksom inte. Verkligen inte. Inte på någon nivå alls?

Är alldeles för snurrig these days, pallar inte.

Nu måste jag fixa lite foood, peace

(Du kan va lugn My, jag får klämma in systemet nånstans imorgon ;b)

ut med skinnjackan & bort med vinterjackan!

Om inget annat kan göra mig glad så gör fanimej detta vädret mig glaad! Det är så fruktansvärt HÄRLIGT!
Finally lite värme, ja tack! :D

Var uppe kl. 09.00 mina vänner för att veckohandla med mamma. Vänta .. det var frivilligt utav mig! Sjukt bra.
Tog vinterjackan då, och nu förstår jag att den inte hör hemma här längre, stod fan knappt ut! Den hänger jag in i garderoben!
Blir nog en fortsatt bra dag som väntas utav två mycket bättre dagar (:

Idag mår jag bra.

sleeples nights

Somnade seriöst runt 4-5 inatt. Jag orkar fan inte ha det så mer, vill kunna sooovaaa :( ligger i timmar och bara vrider mig .. Nu har jag redan släckt en gång men det är fullständigt omöjligt.
Bara för de ska jag kolla Alvin and the Chipmunks 2. Måste ju följa upp .. Gillar att hålla mitt barnasinne fräscht. Dessutom är de ingen gråtfilm, går ju fan inte nu!

Klockan är över 12 så idag är de våffeldagen :D Oh, måste göra våfflor, moouuums :D


Jag undrar verkligen var denna sjalen är .. ?

en eloge till belinda

Jag kan faktiskt erkänna att jag inte har alla hästarna hemma.
Pratade med Johanna igår och hon fråga ifall vi kanske kunde ses fredag innan hon åkte. Jag började fundera och kände på mig att jag skulle göra något, men kom för sjuttsingen inte på vad det var!
NU, 24 timmar efteråt kommer jag på att vi ska ha kalas här hemma för mig & min syster, HAHA. Känns som jag måste ha längtat till det, eller?

Ja, allt är inte som det ska i mitt huvud nuförtiden.

skillnad?!

Tänkte på de nyss när jag vaknade .. att jag har alltid behövt ladda min mobil varje dag innan. Men nu har jag inte laddat den på 5 dagar! Där ser man bara hur liiite jag har använt den den senaste veckan. Den har mest bara legat hahah, helt sjuuukt. Och de finns batteri kvar så kanske inte behövs idag heller ;b

Ja, jag tyckte de va kul iaf för jag var ju sms nörden innan. Men nu är det ganska dött på den fronten ..

Idag är ingen vanlig dag för de är cammiiis födelsedaaaag! GRATTIS SIS (:

What am I gonna do when the best part of me was always you?

Vaknar alltid efter 12 eftersom jag aldrig kan somna. Så har iaf hunnit söka jobb idag, genom datorn såklart .. Pratat med Johanna, och kollat en jättekonstig film. Allt har jag kunnat göra härifrån sängen, vilket får mig att fundera varför jag ens ska gå upp härifrån.
Ovanpå det har jag sån jävla skallebank!

Nej, jag ligger kvar.

godnatt

"You're like my own personal brand of heroin"

Svårt att va utan.

hihi .. lite mysig

Vilket härligt vaknande!

Pappa har lagt klart mitt nya golv, och sängen står inte alls på samma plats som den alltid gjort innan. Och fan vad bra jag sover i denna nya hörnan? Ja faan, it's a keeper!
 



I fredes:
film & mys.
Igår: film & mys + en vit runda på stan.

Blev lite utposten & tivoli. Jag bara hoppas att jag inte beter mig som vissa människor gör när jag själv dricker, för tusan så kul man har åt dem .. :b

Men oddsen lutar ju åt att man troligtvis ser exakt likadan ut ..

Blev ingen lång runda alls. Blev en ny film när jag kom hem. "Up in the air" heter den. Jag ladda ner den på måfå, men den var faktiskt väldigt bra tyckte jag (:
George Clooney är ju faktiskt jäkligt fräsch för sin ålder. Kolla in de bruna ögonen? Nej, i detta fallet känns det inte fel att tycka en 50-åring är snygg.



Nu blir de frulle (: puss & gull

Sååååå förbannaaaaaaaaad

Fick mitt första böter igår, såå jääääääääääävla onööödiigt!
Någon måste tycka om mig för de är ju sjukt bra tajming när jag är arbetslös?! 
Och nej, jag tänker inte skylla mig själv, det var såååå meeesiiiiigt!

Nej, rumpa säger jag bara.

håååår, så tröött på deee

Detta är min nuvarande hårfärg. Har färgat endast utväxten väldigt länge, så jag kladda lite häromdan & gjorde slingor i hela håret. Blev bara ett liiite mörkare intryck, men jag tycker faktiskt den är ganska lagom härlig! (y) dock behöver jag klippa mig för de ser risigt ut. blööö :/ vill inte .. så trött på de.



naaaj, nu ska jag kila även fast jag är trött och knappt känner för nånting. Pusshaaaj


Denna låten är bra, efter några lyssningar ;)

"farsan" ger tips på hur man fixar tjejer

too blind to see the obvious

too proud to admit she's figured it out ..


jag besparar dig allt. jag tar allt själv denna gången.
någon dag hoppas jag du förstår vad du har betytt.
.. & att jag aldrig ville annat än att de skulle va ömsesidigt.

/ godnatt ♥

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk