tv myyyyys

Nisse är superdupergay och nu ska jag se film för jag är trött, tjena tjena.
Btw, om vi inte hörs innan. Ha en förjäkla bra nyår. Gott nytt år folk!!

körkort

.. tyckte väl det kunde vara dags för mig snart. Och nu har man det! Så jäääävla underbart att få det överstökat! :D Fin nyårspresent .. Och nästan lite 20 års present också .. haha

Så nu ska jag köra och sola, för oj ... det är ju helt plötsligt nyår imorgon! Kan behövas en sådan då med tanke på att jag bara ska jobba imorgon sen blir de stressiiigt! (:

Puss puss :D

en till dag på jobb ..

.. med snyggingarna. like u :)

Har precis varit och köpt pizza (krääääng) och sitter nu hos cammii helt själv, buhuu :/ Men ska träffa jennie vid 10 så ska vi till cardinal. Inte för att dansa dock ;) hahah ..

För övrigt kommer jag aldrig kunna somna inatt. Ser inte fram emot detta. Rumpa.

Kul jag precis slog på tv:n och det första programmet som kommer upp är Biggest Loser. Här sitter jag och äter pizza ... hahah gottee :D

KÖÖÖÖSSS

mellandagsrea

Fy tusan vad folk är kåta på rea! Om jag inte hade jobbat hade jag absolut inte gett mig ut på den ändå. Folk är som galna. Och vi som jobbar har det väldigt kul med all röra ... :) mhmmmmm ....
Jobb imorgon med sen onsdag ...... iiihhhhh!

Knappt trött nu så tänker faktiskt gå och lägga mig i min säng framför min fina tv och drömma mig iväg till utlandet, som är planen för 2010! Bort, bort bort. Money, money, money. Kan någon ge mig? Detta får jag fixa!

Pussenuss

musik hjälper för att pigga upp .. faktiskt!



tonight I'm gonna find a way to make it without you



du har verkligen tagit för stor del utav mitt liv.
jag bryr mig för mycket om dig för att kunna fortsätta såhär. 

Minnen minnen

Har städat ut riktigt mycket skit ifrån mitt rum idag, snart dags att böra fixa till de lite ju med nytt golv osv. Ska bli skönt!
Men då hittade man i alla fall en massa saker man helt glömt bort .. Bland annat hittade jag min gymnastik licens, som gick ut nu 2009 .. Det förde minnen och lite sorg över mig. Saknar det något helt otroligt :/
UT Yngre, trampett-cupen, Sydtruppen, matta-cupen, vår-klassen m.m .. Allt jag varit med om, tävlat i .. Varför är man så dum och slutar just när man börjar komma så långt? Oufffh .. Neej det var verkligen en bra tid i mitt liv. Man ångrar sig ibland. Väldigt ofta faktiskt.

Speciellt när man tänker på vad man gör nu. Ingenting i träningsväg? Naadaaaa .. Förstår inte hur det kan ha förändrats så mycket. Får nog ta tag i de där & bruka allvar med min hälsa!


Den här får man ju behålla :)

då var julhelgen över

.. och min har varit riktigt bra (: Hade en riktigt mysig jul, med många överrraskande julklappar och god mat osv! Det är synd att man behöver en dag som julafton för att förstå hur mycket man uppskattar sina nära och kära. Annars glömmer man ofta bort det .. Men min jul var toppen! :)

Juldagen blev väl lite si sådär? Hade kul hos milla men sen gick det väl mer utför. Och med tanken på att jag skulle jobba dagen efter fick de bli en taxi hem! Resten utav helgen har varit lugn och skön (:

Lite pics från juldagen :) nu ska jag äta. Pöss






God jul! :)

Herregud .. det är verkligen redan julafton. Jag kan verkligen inte förmå mig att få in den känslan riktigt .. Den kommer senare hoppas jag. Kanske när Kalle börjar. Eller Anna Ankas jul? Vad väljer ni att kolla på idag? Hon är så bra att kolla på just för att hon verkligen är helt jäkla blåst. UUrrrrrrrkk!

Julklapparna klara, maten fixar vi nu. Nyss stått och skalat en massa potatis! Sen ska jag åka och hämta ut ett paket med skor i, hihihi :D sen till mammas jobb och köra hem med henne :)

Alla nära och kära, fula och snygga, goa och sura, eller hur ni än känner er idag - ha en riktigt, riktigt bra jul!

Massa kärlek ifrån mig! :D

pitbull

the bad boys are always catching my eye

.. jaa, vad är det med dessa killar? Vem orkar dem, vem behöver dem (: ...

Idag är det tisdag och jag ska köra och lite sånt. Sen har Nina gjort mig sugen på utgång! Jaaaa, man har ju fribiljett så en runda kanske man ska ta? Haha, jag sitter hemma och latar mig allt för mycket! Inte bra under dessa juletider med mycket mat ... ;b Ska dock jobba imorgon så de får bli luugnt. Men får se hur vädret artar sig!

Now watch me, now watch me
Now watch me shut this thing down!

PössKössxoxo

julklappar & snö - mys

Kom på en sak till som gör att jag dissar skånetrafiken. För två dagar sen klämde busshauffören en gammal tant i dörren när hon skulle gå av! Kolla mer noga för fan .. ååhh tyckte så synd om henne, sån jättegammal :/

Idag har jag handlat de flesta julklapparna minsann! Har endast två kvar, som jag får ta imorgon.

iihh snart är de julafton. Jag tycker alltid den dagen är så mysig. Och det bästa i år är faktiskt att vi har snö! Jag gillar inte snön alltid, men den hör till. Myyyyyyyyyys :D
Nästan så man vill gräva fram pulkan och plocka fram sitt barnasinne? (: hihi

Nej, orkar inte detta .. Nu ska jag se om vi har cola :) vi ses!

festi festi

Om man bortser från det andra var min kväll igår ändå ganska bra. Idag har jag jobbat och nu sitter jag här och snart ska jag in i duschen, oohh längtar.

Litet smakprov från igår :)






skånetrafiken blir dissad idag

Min gårdag var också den sjukaste.

Den började med att jag & jennie stod på stan och delade ut give aways i 2½ timme. Fy tusan vad kallt det var!! Jag hade absolut inga tankar på att dra ut på kvällen efter vi varit hos Tanya.
Men sen snackar jag med my lite så blev det att jag bestämde mig för att gå ut i alla fall.

Först hinner jag inte med min buss så kan inte ta tåget med dem andra, så får ta bussen en timme efter. När jag väl har kommit på den stannar den vid domsten för att bussen är helt rökfylld och det brinner någonstans, yeaj (y). Får stå och vänta ute i snön på att få komma in i nästa som dessutom kör via laröd och hela köret, som tar längre tid till stan! Mina chanser att missa tåget börjar bli större känner jag.
Bussen börjar köra och det ska ju såklart gå av människor på varenda jäkla hållplats också!! Man blir måttligt irriterad eftersom det finns en hållplats var 100 meter ungefär ......

Jag kommer fram till knutan 1 minut efter att tåget har gått. Jag får sitta där och vänta en timme tills nästa tåg. Great!
Väl på tåget blev jag skiträdd för hela tåget släcktes ner, blev helt svart.

Nej, jag kan inte säga mer än att jag är trött på skånetrafiken. Hatar att åka buss!!!!

Du vet ...


Jag älskar dig.

fredag kväll

Har precis sett klart en film med daddy som visade sig vara lite utav en kärleksfilm. Haha, bästa film för far och dotter! Nej men sorlig som fan var den faktiskt, borde inte kolla på såna :b

Imorgon ska jag & Jennie gå & dela ut 500 stycken give aways ifrån vila på stan. Hms, man får nog dra på sig en del kläder om man ska stå ut i denna kylan! Haha blir en rolig syyyn ...

Imorgon fyller ju tannis gammalt (21) så det blir lite mat hos henne på kvällen & så, myyys! :)

Nu ska jag hitta en bättre film för mig & daddy att kolla på. Lite mer action kanske? Haha!

Nattinatti people :)

Crazy high heels

Det är ju ingen hemlighet att det inte är lätt att gå i högklackat. Men ändå gör man det för det är ju så djävulskt snyggt! Det skulle grabbar provat en utekväll, så de fick en inblick av vad tjejer gör för att se bra ut!
Men det finns en del riktigt knasiga klackar. Förstår inte vart fantasin kommer ifrån ens, men kolla in:







Och sist men inte minst, ett par high heels utan heels av den brittiska Antonio Beradi. Hur fasen går man i dessa?!
Ja, vad gör man inte för att synas? Modevärlden kan vara riktigt sjuk.

clothes over bros

När man har tråkigt sitter man bara och kollar kläder på internet.. Man vill ha såååå mycket. Jag blir helt craaazy ..
Har iaf varit och köpt julklapp till mammsen redan så resten utav dagen blir lugn.

Alltså Vanessa Hudgens är så otroligt naturligt snygg. Denna outfiten lyckades hon med också, riktigt soft!

nyår - överskattat?

Nyår har aldrig varit så oplanerad förut .. Ser ut som jag blir hemma!
Fördelen är att jag inte behöver lägga massa pengar på en klänning (riktigt bra då jag just nu ligger dåligt till rent ekonomiskt, sucks), nackdelen är att det är ju liiiite ensamt :b haha!
Men orkar inte strula till de. Nyår är samtidigt överskattat. Min förra nyår t.ex, ingen hit ....
Nytt år - same old shit.
Men man kan ju inte hjälpa att kolla på klänningar ändå. Man vill egentligen ha aaaaaallt! Hade inte det varit underbart? :) 

Vet inte om jag själv skulle kunna ha denna med tanke på den är taaaajt, men en jäkligt porrig klänning :)

give it all you got

I know you want me, you know i want yaaaa

Dessa leggings skulle varit riktigt coola, detaljerna gör allt. Kan ju ha både öppna och stängda :) hihi, med en svart skinnjacka & lägg till pumpsen nedan eller några riktigt höga iaf .. grrrrrrrrrrrrrr så snyggt!

musiiiiicaa

Efter dessa helger börjar man bli riiiiktigt sugen på fest ... iihh

Jag ser de snöar, jag ser de snöar

Idag började dagen 06.45, hur jävla tidigt som helst för mig, och värre är att jag inte kunnat sova ordentligt på ett jävla bra tag så sov väl två timmar inatt, högst. Men det var verkligen värt att gå upp så tidigt för jag klarade av mitt prov, vilket gör mig jättelättad och jätteglad. Ena delen klar och nu fasen ska jag klara av nästa också!! Inget snack.

Men jaa, kul i detta vädret? Bästa timingen där ..
Sen har jag jobbat till 6 iaf och nu är jag hemmaaaaaa, skönt i värmen.

Imorgon blir det körlektion, om det inte blir ännu värre snöstorm vilket smhi varnar för :/ och julklappsshopping!

Måste äta nuu :) Pussiiiis

nostalgi

Några bilder ifrån juldagen 07






Juldagen 08






Får se hur detta årets juldag blir :)

nyår? alltid lika krångligt

Jaha .. Nu gäller det att smida nyårsplaner, vilket ser väldigt svårt ut för mig just nu. Alla kommer liksom vara spridda på sitt håll och jag känner att jag hamnar i kläm, ungefär som att jag inte borde vara där. Haha, inte lätt inte .. Blir kanske att man sitter hemma till slut?

Nej, det låter ju tråkigt men men. Skulle jobbat idag, men när jag kom så väntade dem inte ens mig för de hade missat jag skulle jobba (y) haha, så dem sa jag fick gå till körskolan istället som jag skulle gjort efteråt annars. Första gången jag blivit glad utav att veta man får plugga! jippii .. :P

Något bra på tv idag? Ska kolla de nu, sen hoppa in i dushen :) Puss

★ ✫ ★

RSS 2.0 Belinda Charlotte Bunce

Skapa en profillänk